Jeg fikk ingen returfraktetikett - hva gjør jeg?

  • Ved bestilling vil du ikke lenger motta en returfraktetikett sammen med den leverte pakken.

    For å returnere et produkt til oss, er det nødvendig at du tar kontakt med vår kundeservice. Når vi har mottatt din returforespørsel, vil vi sende deg en returfraktetikett som du kan bruke for å returnere varen til oss.

    Det er viktig å merke seg at returetiketten (som skal festes på pakken) må utstedes av oss. Hvis du bruker en returfraktetikett som ikke er utstedt av vår kundeservice, vil du bli belastet for dobbelt returfrakt (beløpet du har betalt på postkontoret samt frakten vi utsteder for en retur).

    Vi anbefaler at du følger instruksjonene for returhåndtering nøye for å unngå ekstra kostnader.

    Er du usikker på hvordan du går frem med en retur, kan du finne svaret i vår FAQ eller kontakte kundeservice her!

  • Fick du svar på din fråga?