Kan jeg komplettere eller endre bestillingen min?

  • Vill du endre produkt eller legge til produkter, kontakt vår kundeservice på support@hockeystore.no og se om dette er mulig. Hvis bestillingen din allerede er pakket på vårt lager, er det ikke lenger mulig å endre, legge til eller avbryte en bestilling.

    Trenger du å endre telefonnummer eller leveringsadresse? Du kan kun endre dette hvis bestillingen ikke er håndtert på lageret. Du gjør dette ved å sende en e-post til vår kundeservice, support@hockeystore.no 

    Har du skrevet feil telefonnummer og kan ikke motta varsling på SMS? Ikke noe problem! Ofte kan du hente eller få levert pakken din uansett. Vent på e-posten med sporingsnummer på bestillingen din fra oss (dette sender vi ut når pakken din er pakket). Søk deretter på sporingsnummeret hos Bring for å spore pakken din (vær oppmerksom på at det kan ta opptil 24 timer før det kan spores etter at det er sendt). Ta deretter med deg sporingsnummer samt legitimasjon og hent pakken når den har ankommet til ditt utleveringssted.

  • Fikk du svar på spørsmålet ditt?

      

    Gi tilbakemelding