Kan jeg endre telefonnummer eller leveringsadresse på bestillingen min?
-
Har du skrevet feil telefonnummer og kan ikke få varsling på SMS? Ikke noe problem! Ofte kan du hente ut eller få pakken levert likevel.
Vent på e-posten med sendingnummeret for bestillingen din (denne sender vi når pakken din er pakket).
Søk opp sendingnummeret hos Bring eller DHL for å spore pakken din (merk at det kan ta opptil 24 timer før den kan spores etter at den er sendt).
Ta med sendingnummeret og legitimasjonen din, og hent pakken når den er fremme hos ditt hentested.
Har du oppgitt feil adresse? Du kan kun endre leveringsadressen dersom bestillingen din ikke er behandlet, altså hvis du ikke har mottatt vår e-post om at bestillingen din er pakket. Da kan du sende en e-post til support@hockeystore.no, så vil vår kundeservice hjelpe deg så raskt de kan!
Dersom vi allerede har behandlet bestillingen din, vil vi måtte ta et administrasjonsgebyr på 399:- for å kunne hjelpe deg med dette.
Dette er en kostnad som fraktselskapet fakturerer oss, og selvfølgelig tjener vi ikke noe på dette!
Vær oppmerksom på at hvis du trenger å endre adressen din, kan pakken din bli forsinket med 1-2 uker, da fraktselskapet må håndtere saken din utenfor sitt vanlige rutineflyt.
-
Fikk du svar på spørsmålet ditt?
Gi tilbakemelding