Hvordan gjør jeg en reklamasjon på en kølle?

  • Vi på Hockeystore ønsker gjerne å vite hva som har skjedd, slik at vi kan tilby deg vår eksperthjelp.
    Kontakt alltid oss så snart køllen din har gått i stykker, slik at vi kan godkjenne reklamasjonen før du eventuelt sender tilbake produktet.

    Du trenger ikke å sende tilbake køllen med mindre vår kundeservice har bedt deg om det.

    Slik reklamerer du på en kølle:

    Fyll ut kontaktskjemaet i "Kontakt oss"-feltet på nettsiden.

    • Oppgi ordrenummer.
    • Hva er grunnen til reklamasjonen? Beskriv gjerne problemet mer detaljert slik at vi kan hjelpe deg på best mulig måte.
    • Serienummeret på køllen (det finner du på baksiden av køllens skaft).
    • Et bilde av hele køllen som er oppdatert.
    • Bilde og/eller video av skaden.
  • Fick du svar på din fråga?