Hvordan gjør jeg en reklamasjon på andre artikler?

  • Vi på Hockeystore ønsker gjerne å vite hva som har skjedd, slik at vi kan tilby deg vår eksperthjelp.
    Kontakt alltid oss så snart produktet ditt har gått i stykker, slik at vi kan godkjenne reklamasjonen før du eventuelt sender tilbake produktet.
    Du trenger ikke å sende tilbake produktet med mindre vår kundeservice har bedt deg om det.

    Slik reklamerer du på et produkt:

    Fyll ut kontaktskjemaet i "FAQ og kontakt"-feltet på nettsiden.

    • Oppgi ordrenummer.
    • Hva er grunnen til reklamasjonen? Beskriv gjerne problemet mer detaljert slik at vi kan hjelpe deg på best mulig måte.
    • Et oppdatert bilde av hele produktet.
    • Bilde og/eller video av skaden.

    Noen reklamasjoner trenger å bli kontrollert og analysert av leverandørens reklamasjonsavdeling før du kan få et svar på reklamasjonssaken.
    Vurderingen av reklamasjonen kan ta opptil 14 dager.

  • Fick du svar på din fråga?