Hvordan gjør jeg en reklamasjon på andre artikler?
-
Vi på Hockeystore ønsker gjerne å vite hva som har skjedd, slik at vi kan tilby deg vår eksperthjelp.
Kontakt alltid oss så snart produktet ditt har gått i stykker, slik at vi kan godkjenne reklamasjonen før du eventuelt sender tilbake produktet.
Du trenger ikke å sende tilbake produktet med mindre vår kundeservice har bedt deg om det.Slik reklamerer du på et produkt:
Fyll ut kontaktskjemaet i "FAQ og kontakt"-feltet på nettsiden.
- Oppgi ordrenummer.
- Hva er grunnen til reklamasjonen? Beskriv gjerne problemet mer detaljert slik at vi kan hjelpe deg på best mulig måte.
- Et oppdatert bilde av hele produktet.
- Bilde og/eller video av skaden.
Noen reklamasjoner trenger å bli kontrollert og analysert av leverandørens reklamasjonsavdeling før du kan få et svar på reklamasjonssaken.
Vurderingen av reklamasjonen kan ta opptil 14 dager.
-
Fick du svar på din fråga?