Jeg savner svar på saken min
-
Vi streber etter å besvare alle henvendelser så raskt som mulig, vanligvis innen 24 timer på hverdager og helligdagsfrie dager. Ved reklamasjonssaker kan behandlingstiden imidlertid bli lengre, da disse ofte krever en grundig utredning, som i noen tilfeller innebærer dialog med leverandør eller ytterligere tiltak for å sikre korrekt informasjon.
Vi vil alltid gi deg tilbakemelding med informasjon om sakens status. Dersom vi trenger ytterligere opplysninger, bilder eller videoer som belyser problemet, eller hvis vi må rådføre oss med vår leverandør, vil vi informere deg om dette.
Hvis du ikke har mottatt svar innen 24 timer (på hverdager og helligdagsfrie dager), vennligst send inn henvendelsen på nytt. Alternativt kan du kontakte vår kundeservice via telefon for å sikre at saken er mottatt og behandles.
Vi har som mål å gi tilbakemelding innen 7 arbeidsdager, men i høysesong eller ved stor pågang kan behandlingstiden bli opptil 14 dager. For å sikre en effektiv behandling ber vi deg vennligst om å sende kun én e-post per sak. Å sende flere e-poster daglig kan føre til forsinkelser, da vi behandler saker i den rekkefølgen de kommer inn.
-
Fick du svar på din fråga?